Teklif! Promosyon 2024 takvim yılı içerisinde tüm ürünlerimiz ücretsiz! Hemen Başvur
02. Personel Ve Birim Yönetimi

Birim ve Personel yönetimi, Web Sayfasında yer alan Kadromuz alanının yönetildiği bölümdür. Birimler; Personellerimiz, yönetim gibi ana kategorileri ifade eder. Servisler ise, birime ait meslek pozisyonlarını temsil eder. Örneğin, Yönetim birimine ait Kurum müdürü veya Müdür yardımcısı gibi birimler oluşturulur. Daha sonra oluşturulan bu birimlere personellerin kaydı tamamlanır. Örnek bir şema sunacak olursak; Personellerimiz birimine ait, Kat Personeli servisi, Resepsiyon gibi servisler tanımlanır. Ve bu servislere personellerin kaydı yapılarak, Kadromuz sayfası yönetilir.


Birimi ve Servisi yönetmek için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:

1.Öğretmenevi yönetim ve online rezervasyon programında üst sekmede "Web Panel" sekmesine tıklayın.

2.Açılan alt menüde "Personel ve Birim Yönetimi" butonuna tıklayın. Bu işlemi gerçekleştirdikten sonra öğretmenevi sitesindeki mevcut birimlerin listesini görüntüleyebileceğiniz bir sayfa açılacaktır.

3.Bu listede, kurumunuzdaki mevcut birimlerin adlarını ve altında kaç adet servis olduğunu görebilirsiniz.

Birim Listesi

4.Yeni bir birim eklemek için "Birim Kaydı" formunda birim adını yazın ve "Kaydet" butonuna tıklayın. Böylece yeni bir birim kaydı oluşturulacaktır ve birim listesine eklenecektir.

Birim Kaydı

5.Birimlerin sağ tarafındaki bulunan mavi ikona tıklayıp, ilgili birime ait servislerin listesine ulaşabilirsiniz.

6.Servisler listesinde mevcut olan servislerin adlarını ve kayıtlı personel adlarını ve sayısını görebilirsiniz.

Servis Listesi

Servis Kaydı

7.Yeni bir servis oluşturmak için servis listesinin sağ tarafında bulunan "Servis Kaydı" formunda servis adını yazın ve "Kaydet" butonuna tıklayın. Yeni servis,servis listesine eklenecektir.


Personel kaydı oluşturmak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:

1.Öğretmenevi yönetim ve online rezervasyon programında üst sekmede "Web Panel" sekmesine tıklayın.

2.Açılan alt menüde "Personel ve Birim Yönetimi" butonuna tıklayın. Bu işlemi gerçekleştirdikten sonra öğretmenevi sitesindeki mevcut birimlerin listesini görüntüleyebileceğiniz bir sayfa açılacaktır.

3.Birimlerin sağ tarafındaki mavi ikona tıklayıp, ilgili birime ait servislerin listesine ulaşabilirsiniz.

4.Servis listesindeki her servisin yanında bulunan artı (+) ikonuna tıklayıp, yeni bir personel kaydı oluşturabilirsiniz. Böylece "Personel Kaydı" formu karşınıza çıkacaktır.

5."Personel Kaydı" formunda, personelin adını yazın ve fotoğrafını yükleyin. Ayrıca, personelin özgeçmişini yazabilir, yazıların fontlarını ve boyutlarını değiştirerek düzenleme yapabilirsiniz. İsteğe bağlı olarak bir link veya resim ekleyebilirsiniz.

6.Formu doldurduktan sonra "Kaydet" butonuna tıklayıp yeni personel kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Yaptığınız kayıt, seçtiğiniz servisin tablosuna eklenecektir.


Bu şekilde, personel kayıtlarını yönetim panelinden kolaylıkla oluşturabilir, düzenleyebilir ve mevcut personel bilgilerine erişebilirsiniz.


Personel Kaydı